donderdag 20 juli 2017

Simpel kaartje

Het is duidelijk vakantietijd. Even helemaal geen zin om mij op te sluiten in mijn knutselhok om te knutselen. Gewoon lekker even niks doen. Oké, ik haak een nieuwe shawl, terwijl ik op het terras zit. En ik heb een aantal shirts bedrukt, maar verder ligt het allemaal een beetje stil. Deze keer ook geen uitleg bij mijn kaart. Ik hoop binnenkort weer een tutorial te publiceren, maar in vakantietijd is dat wat lastiger.

Deze week kregen we een triest bericht en om de familie een hart onder de riem te steken, heb ik me toch even opgesloten in mijn knutselhok.
Dit was een goede gelegenheid om mijn vlinderstans van Olba eens te gebruiken (mal OL051). Even zoeken waar alles lag. Hoezo? Ik moet mijn hok opruimen 😝.
Ik had nog een witte vierkante kaart liggen,dus die hoefde ik niet eens te snijden..
Hierop heb ik met een sponsje wat zilverkleurige wolken gestempeld. Gewoon met een stukje schuurspons. Je materialen hoeven echt niet duur te zijn om een mooi resultaat te krijgen. De wolken zijn echt bijna niet zien, maar het maakt het wel af.
Het woordje 'Sterkte' heb ik uit een reststukje zwart karton gesneden. Het lettertype komt trouwens uit de  Free font bundle van deze week van The Hungry Jpeg. Ik ben even kwijt welk lettertype precies, maar de bundle is echt de moeite waard. Je kunt het nog tot woensdag downloaden, dus ik zou zeggen: doen!
Het eindresultaat is erg leuk en zelfs een beetje vrolijk. Dit was trouwens de bedoeling en wel degelijk gepast in dit unieke geval.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten