dinsdag 14 februari 2017

Valentijn

Een paar weken terug kreeg ik deze hartjes toegestuurd door Kimya verpakkingen met de vraag of ik iets leuks kon maken met de hartjes.


 Ik heb het volgende kaartje ontworpen en gemaakt.


Ik wilde eerste een shaker in het midden van de kaart hangen, maar ik kreeg het niet mooi. Uiteindelijk besloten om hartjes te lamineren en deze in het hangende hart te plakken. Niet helemaal zoals ik van plan was, maar dat geeft niet.
Met de volgende template kun je zelf ook een zwevend hartkaart maken.


Je hebt 4x de kaartbasis nodig en 2x het hart. Plak eerst twee basisdelen aan elkaar 2x en lijm dan het hart ertussen met een stukje touw of lint. Ik heb hiervoor een lijmpistool gebruikt, omdat dat snel goed vast zit, maar een stukje plakband kan natuurlijk ook. Dat zie je niet meer terug als je alle basisdelen aan elkaar hebt geplakt.
Uiteraard kun je er ook voor kiezen om geen doorzichtig hart te maken, zoals ik heb gedaan. Een dicht hart werkt net zo goed.

Ik vond de hartjes erg leuk om mee te werken en had eigenlijk nog veel meer ideeën, zoals bijvoorbeeld het volgende kaartje.





De andere facebookers die de hartjes van Kimya hadden ontvangen hebben ook prachtige dingen gemaakt. Deze kun je terugvinden op de blog van Kimya.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten