woensdag 6 september 2017

Hoe maak je de knoppen van de werkbalk groter in V4.1?

Vanochtend zag ik een klacht voorbij komen over de grootte van de knoppen in Studio versie V4.1. Dit begrijp ik wel, maar dit is echt heel simpel aan te passen.
Klik hiervoor op het instellingen wieltje linksonder in je scherm.


Kies in het venster wat dan verschijnt voor Weergave.


Daar vind je een balkje voor de knopgrootte. Die staat op klein. Je kunt deze nu verslepen in de richting van groot.


Ik heb 'm in dit voorbeeld twee stapjes verzet naar rechts.


De knoppen zijn dan al een stuk groter. Nadeel is dat je niet meer alle knoppen kunt zien. Die zitten nu verstopt achter het pijltje linksonderin je scherm net boven het instellingen wieltje.


Als je op dit pijltje klikt worden deze knoppen zichtbaar.


Ik hoop dat het nu duidelijk is hoe je de knopgrootte kunt aanpassen. Ik vind het zelf vervelend, als ik niet alle knoppen kan zien. Maar ik begrijp dat grotere knoppen ook fijn kunnen zijn en wilde jullie dus even laten zien hoe je dit kunt aanpassen in Studio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten